به کار گیری از پنکیک و پد تر برای ماندگاری اضافه پیرایش رخ
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
فراگیری آرایش و پیرایش چهره ماهر دخترانه برای مبتدیان در خانه با ماندگاری زیاد
در شرایطی که تا به حالا پیرایش فیس لایت نکرده اید و می‌خواهید یک آرایش و پیرایش معمولی حافظه بگیرید نگران نباشید یادگرفتن گام به گام آرایش و پیرایش رخ ماهر برای مبتدیان به طور ماهر برایتان نهاده ایم تا با خاطر ریلکس یک پیرایش رخ لایت را برای روزانه و میهمانی ها خاطر بگیرید.

 

تزکیه پیرایش پیشین از فیس برای پیرایش تازه
هر پیرایش پیشین که روی دیده باقیمانده به نیکی تمیز و هنگام به کارگیری از آرایش و پیرایش، لازم میباشد با یک پالت پاک استارت فرمائید. و پیشین از خواب پیرایش رخ را بشورید. از تمدید کردن آرایش و پیرایش در روز دوری کنید و در شرایطی که فیس شما نیاز به ارایش دارااست رخ را بشورید و دوباره آرایش و پیرایش نمائید. شما میتوانید از منزه کننده آرایش و پیرایش خوب یا این که مقدار یه خرده روغن نوپا برای تزکیه آرایش و پیرایش استعمال نمائید. به خاطر داشته باشید که مدام می بایست آرایش و پیرایش را در آخر روز بشورید. خوابیدن با آرایش و پیرایش را بر روی پوست و سبب ساز پوسیدگی و چین و چروک می‌شود. رخ را بشویید به همین استدلال آرایش و پیرایش دیرین خودتان را حذف نمائید، همینطور می بایست رخ را بشویید. قبلی از شستن رخ با آب می‌توانید با پیرایش منزه کن و دستمال مرطوب پاره ای صورتتان را منزه نمایید، اما گذشته از خرید دستمال مرطوب و آرایش و پیرایش تمیز کن متاع پوست خویش را در حیث بگیرید.

 

یادگرفتن ماساژ چهره برای بهتر خوابیدن آرایش و پیرایش رخ
برای یادگرفتن آرایش و پیرایش چهره ماهر بهتر میباشد پیشین از به کارگیری از پیرایش ، نخست پوست خویش مالش دهید تا پیرایش را برای بازه اضافه روی پوست بماند . بعد از یک برس آرایشی یا این که اسفنجی به یک لایه کرم مبنا به کار گیری بکنید که اساس ای مسئله دیگر برای سایر آرایش و پیرایش شما ساخت می‌کند. بعداز به کار گیری از یک پوشش دهنده به خواسته پوشش دادن هر سیرتکامل لکه های لکه دار یا این که لکه های تیره به کارگیری بکنید. در غایت، لب هایتان را با رژلب آیتم عشق و یا این که لب درخشان بکنید!

 

به کار گیری از پرایمر (فیکس کننده پیرایش )
پرایمر نیز به پیرایش شما امداد میکند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. چنانچه قابلیت عرق صورتتان موجود است فیکساتور بزنید. فیکساتور هم به پنهان شدن لک های رخ یاری می‌نماید و هم برای ماندگاری آرایش و پیرایش چهره مفید میباشد. یادگرفتن بر روی یک کت از شالوده قرار دهید. یک‌سری مدل اساس موجود است، البته آن ها به به عبارتی طرز اعمال میگردند. مایع ، کرم و مبنا های پودر در سراسر عالم، فعالیت به باعث ساخت یک مقر حتی به خیال و خاطر پیرایش دیگر . با استعمال از یک برس یا این که اسفنج مرطوب برای مالیدن به طور خودتان ، در چهره لزوم با گردن و گوش ها ترکیب فرمائید. به حافظه داشته باشید که مبنا کرم پودر شما می بایست به عبارتی رنگ طبیعی پوستتان باشد، خیر خیلی تیره خیس و یا این که سبک خیس. این امداد می نماید که گردن خویش را رنگ های متعدد وجود ندارد و سایر تن را. شما هیچ زمان یک خط را به گردن خویش نخواهید. این آخر بسیار مشقت بار و ناپیوسته میباشد که چیزی وجود ندارد که شما میخواهید. گزینش رنگی که با پوست شما هم خوانی میباشد، مدام امداد می‌کند.

 

برای مالیدن کرم پودر می‌توانید از براش های منحصربه‌فرد به کارگیری نمائید حتی با نوک انگشت نیز می اقتدار این عمل ها را انجام اعطا کرد البته استعمال از براش یا این که اسفنج های منحصر استعمال نمائید. می‌توانید تا گردن و قفسه ی سینه را کرم پودر بزنید تا طبیعی خیس بنظر رسد این بستگی به نوع گریبان بلیز شما داراست. یکسری توشه سطح رخ را بمالید تا به طور یکنواخت روی کل چهره پخش شود. در شرایطی که دیده شما حساس میباشد برای تحت دیده از کانسیلر منحصربه‌فرد به دور دیده همرنگ با کرم پودر استعمال فرمائید تا به چشمانتان زخم نرسد.

 

به کار گیری از پنکیک و پد تر برای ماندگاری اضافه پیرایش رخ
این مرحله از روی اراده میباشد، ولی در حالتی‌که به‌دنبال طولانی بازه می باشید، میتوانید این کاری که می گوییم را انجام می دهید. برای زدن پنکیک برای اینکه به خیر و خوبی روی فیس بخوابد مقدار پاره ای اب روی پد اسپری نمائید به جای آب می‌توانید از گلاب به کارگیری فرمائید. این مرحله برای هنگامی مطلوب خیس میباشد که کرم پودر شما سنگین و محکم باشد و نتواند به خیر پودر را در خویش حل نماید. بعداز این که کرم پودر را زدید با یک براش به آرامی سطح رخ را منزه نمائید. تمام مسائل کر گردیده برای فراگیری میکاپ چهره ماهر می‌باشد تا پایین سازی آن به طور ماهر باشد.

 

یادگرفتن پر رنگ کردن سیرتکامل ها و لب با به کار گیری از هایلایتر
برای یک میکاپ ماهر بعداز پایین سازی پوست بایستی سیرتکامل خویش را پر رنگ نمائید. میتوانید از انگشتان دست خویش یا این که یک براش کوچک برای استعمال از پر رنگ به کارگیری بکنید. عمق را با تولید خط های تیره بیش تر بکنید. جهت این عمل می بایست خط سیرتکامل ی خویش را پیدا فرمائید. بعد از آن مسافت ی در میان ابرو ها را پر‌نور نمائید. و گوشه های پیشانی تیره رنگ شود. ولی طرز ی میکاپ رخ برای هر فرم صورتی گوناگون میباشد.

یادگرفتن کشیدن ابرو با قلم یا این که سایه ابرو برای آرایش و پیرایش چهره
این مرحله یادگرفتن پیرایش فیس ماهر ازروی میل میباشد بسته به نوع ابرو میباشد، در لحاظ گرفته گردیده در مجموع برای افرادی که ابروهای نازک و یا این که معدود پشت پیشنهاد میشود. یک رنگ خودکار ابرو که به رنگ گیسو و ابرو های شما نزدیک میباشد را تعیین نمایید تا طبیعی خیس به حیث رسد. تلاش فرمائید زیاد فرم ابرو خویش را تغییر‌و تحول ندهید و تنها فرم ابرو خویش را ترمیم نمائید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: